Livet är ju inte alltid roligt och lätt.
Men även om livet bjuder på dåliga saker så finns det ju såklart massa positivt också som inte får glömmas bort. Jag har en fantastisk familj och ska bli faster i sommar, jag har fina vänner och min barndomsvän ska gifta sig i sommar och jag ska va tärna, jag har världens finaste häst, en lägenhet jag älskar och så lyckas jag på något sätt resa relativt mycket!
 
 
Här är lite godbitar från mina senaste veckor
 
Uppsatt hår offentligt, sker typ aldrig
 
Empis har gjort sina första start hos sin nya tränare, loppet var rätt sent en fredagkväll i Kalmar så vi tog in på hotell.
Nordic choice är vårt givna val på våra tävlingsresor. Innan loppet krängde vi massa mumsig middag
Jag och min dejt..
Empis var så lugn innan start och han vilade sin mule mot mitt bröst och mina händer. Känna hans varma, mjuka mule och andetag i händerna och känna hur mitt hjärta slår lite extra hårt av kärlek för denna underbara skapelse är lycka ♥
 
Jag har alltid sagt att jag hatar att springa, känner mig som en elefant, men jag har faktiskt börjat gillar de, eller okej. Det är helt okej att springa men det är känslan efter jag gillar. Hade det inte varit för Madde hade de nog dock inte blivit av ; P
Leka av sig lite efter
 
 
Fika ute i vårvädret
Ostbricka med vänner
Hade en väldigt, väldigt trevlig kväll igår!
Haft några mysiga dagar i stugan och skedat med min pojke ♥
 
 

Kommentera

Publiceras ej